Una Bruchetta Twee Punt Nulla

22-04-2020

Vanmiddag, raad ik u het volgende aan: Una Bruschetta Twee Punt Nulla 👌🏼 

Het is een van mijn lievelingsbroodjes en het is de simpelste van ze allemaal: de bruschetta (nog altijd ni zeker hoe ge da uitspreekt sebiet is googlen of @louisevdp bellen die weet zo van die dingen altijd). Wat ik echter wél zeker weet is hoe je deze rakker eet: met je handen. En hoe jenem maakt:

Ingrediënten

  • Goei lekker krokant bruinig toosje bakken of toasten met je toaster
  • Teentje look op uitwrijven (hoeveelheid zou ik laten afhangen van het belang van en het vertrouwen in de relatie met uw virusbuddy)
  • Olijfolie
  • Pezo (grof zeezout in koude bereidingen ALTIJD lekkerder!)
  • En daahaaaaaan (trtetrteteytryrrrrrreerreetrtrttrtrt - trommelgeroffel) honing smeren op die toost van je joh! Ik weet het ge zijt bang ge voelt u overweldigd ge denkt daguq wie doet nu zoiets ge voelt weerstand ge voelt u in de zeik genomen en ge denkt NEVER in my life ga ik honing op mijn booke waar al look op ligt smeren om da een of andere insta-lunatic mij zegt data chill ga zijn, mijn toosjes zijn mij net iets meer waard dan da soort van roekeloze shit. Ik snap uw reactie en eer uw gevoelens én wil u toch uitnodigen uit uw comfortzone te stappen en in dit waanzinnige avontuur (van korte duur dus komaan zottekeeuuj take a chance on LIFE) te stappen.

Voor uw tomatjes

Tomatjes snijden en marineren met: 

  • Olijfolie
  • Citroen
  • Pezo
  • En komkomkomijn! (Als ge durft he, gij honkvast stukske belg)
  • DAN, last but never not least: verse munt (doe maar lekker veul) en verse basilicum (nog veuler)
  • PS: Voor de angsthazen onder jullie: ge kunt ook uw honing gewoon onder uw tomatjes mengen, maar hoe spectaculair is da? Ni. I rest my plate.


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin