Quiche Suisse

19-04-2020

En in mijn geval zelfs: empty the fridge quiche suisse! Wat bedoel ik daarmee? Wel, ik had geen flikker meer in de frigo - althaahaaaans dat dacht ik. Tot ik beter keek en deze vriend tevoorschijn toverde. Er was een derde (mens op anderhalve meter afstand) in het spel die dit beaamde trouwens, voor jullie gaan denken 'jah zo op uw eigen wa koke en dan ons vanalles wijsmaken me een leuk fotoke, zo kan ik het ook' - euh oke doe maar.. ik wacht? Niks? Oke dan gaan we rrrrrrrrustig verder:

Ingrediënten

Onderstaande leg je samen in een oven-vorm naar keuze

  • quichebodem (heb voor deze kruimeldeeg gebruikt)
  • Rode punt paprika (of ne gewone zonder punt he, da steekt hier allemaal ni zo nauw - we zijn geen sterren aant koken, alleja toch ni 'voor de buitenwereld' ma wij weten natuurlijk beter 🤫)
  • Prei (snijd het groene gedeelte af en was goed! Mijn bestie had eens super goedbedoelde prei klaargemaakt die niet te eten was want die gasten zitten tsjokvol zand dus)
  • Grof gesneden look (want te tam om te persen want die perser is ONMOGELIJK om schoon te maken en ik heb echt nog zoveel andere dingen die ik schoon moet maken int leven dak da echt wel effe kan missen)

Voor de vulling

  • Drie eitjes klutsen met:
  • Twee hele dikke vette klotsen motserd
  • Zout (of fishsauce hmmm)
  • Tijm
  • Rozemarijn
  • En nu komtie, dees gade ni geloven: DRIE PETIT SUISSEKES 😱 True story dude! Ik was al wa aant experimenteren me ricotta en cottage cheese en ineens was ik zo van 'hey jullie zijn eigenlijk allemaal zowa van dezelfde familie, basically tantes en nonkels van elkaar, misschien hebben jullie ook wel dezelfde talenten en wat blijhiiijjjhkt: THEY DO!! Whuuuut no shit echt waar wel shit ZOT lekker.

Stappenplan

  • Oven voorverwarmen op 180 graden celsius (altijd grappig als mensen die 'celsius' erbij zetten want dan ik ben altijd als ik een oven moet voorverwarmen en er staat 180 zo van 'oh jeetje een nederlandstalig recept: bedoelen ze farenheit of celsius?8!!? FUUUUCK?!'
  • Mats die hele klutsboel door elkaar en smeer die uit, op, onder en tussen uw groentjes in de quiche 
  • En laat mij weten hoe uw eerste quiche me petit suisse was. Suissequiche. Of quiche suisse. Empty the fridge quiche suisse. Kweni nog effe over nadenken, alleszins veel mogelijk hier. Zoals steeds in de keuken, ni vergeten jongens! Daaaag!
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin