Sexy tweeling

05-05-2020

ZIEKE PLEASERS GESPOT! Deze sexy tweeling werkt zich schaam-te-loos uit de naad om het u naar uw zin te maken - mensen met bindingsangst: u weze gewaarschuwd!

All they want is for you to:

  • Oven voorverwarmen op 180 graden
  • Aubergine in twee snijden en er diepe gleuven overlangs insnijden (gelijk een caro hemmeke)
  • Olie derover
  • Zout derover
  • Dadels tussen de gleuven friemelen
  • Look overlangs fijn snijden en er ook ergens tussen friemelen (ik zoek gewoon altijd manieren om die rotzakskes niet te moeten persen want ik HAAT het om ne lookpers schoon te moeten maken, vandaar dus deze toptruck: in fijne lengtes overlangs snijden en mee roosteren in de gleuven van uwen aubergine, verbrandt niet omdat uw aubergine juicy is en krijgt zalig geroosterd smaakske: win win zou ne winnaar zeggen en da ben ik dus blijkbaar)
  • Beetje chilliflakes erover strooien (of gewoon beetje peper of gewoon helemaal geen pikantje if you're in the mood for some ongecompliceerde easy does it smoooooth loving)
  • Na een half uur/ drie kwartier (of wanneer die lekker gezapig ligt uitgezakt op uw bakplaat ligt te puffen en eruit ziet alsof ze een frisse maar smeuige dressing tussen haar gleuven wel zou lusten - yes it's sexy yes it's dirty cuz that's what it izzzz)

Dan dressing maken van: 

  • Dikke vette Griekse of Turkse yoghurt (gewoon écht geen magere yoghurt ik snap ni wa mensen daarin zoeken das gewoon zure melk me alle respect voor alle mensen ter land ter zee en in de lucht die mager zijn en me magere yoghurt mager willen blijven ma yoghurt wilde echt gewoon vettig hebben, it's the bessssst)
  • Citroen (zoveel als ge zelf lekker vindt)
  • honing (same)
  • Tahin (als ge da ni hebt: das natuurlijk ook geen ramp zoals corona ofzo, ma tis wel echt jammer en echt wel aangeraden da in huis te halen als ge nog veel lol in de keuken plant want ik kan u nu al zeggen dat er echt nog awesome shit komt me tahin so you'e gonna want that)
  • Saffraan (als ge da ook ni hebt - wa ik dan wel weer snap want das gewoon echt duur - kunde ook kurkuma gebruiken, ni omdat dat hetzelfde smaakt maar da geeft wel dezelfde 'earthy' notes die we willen voor dees feestje)
  • Verse Munt
  • Vredig sterven
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin