Pride salaad

23-04-2020

Kleurenfeest in je bord! Soort van pride bordje dus eigenlijk: alle kleuren van de regenboog, iedereen houdt van iedereen en alles is gewoon gezellig en inclusief enzo. Ik zou ook fucking fier zijn als ik geaard zoals dit slaatje zou zijn hallootjes ik zou het wel weten. En bij deze jullie ook:

Ingrediënten

In de oven op 180 graden gleden voor deze gelegenheid tesamen:

  • weuttel
  • Boemkool
  • Rozijntjes (lekker weken in warm water voor optimale presence in de parade. En ook wel omdatie anders misschien verbranden wegens te droog - een rozijn is tenslotte nog altijd gewoon een gedroogde druif he vrienden, ni vergeten die mannen hebben al teen en tander meegemaakt dus zachtjes weken in een warm badje zoals ge zelf ook zou willen doen als iemand u heeft lopen drogen, het is een harde wereld niet alleen voor ons maar ook voor rozijntjes jongens ni vergeten, ni vergeten)

Gangmakers

Voor de leuke sier en omdat het anders echt een ongebalanceerde boel zou zijn deze pride:

  • Goeie geut golijfolie
  • Kurkuma
  • Tijm
  • Fishsauce (als ge da ni hebt, NU gaan kopen of gewoon zout gebruiken, same same but toch wel different zuh)

En opt einde als het de oven uitkomt

  • Op wa sla leggen (of een broodje of een pastake of bulgur of quinoa of couscous - omg jaaaa couscous had hier een topper bij geweest: DOE ME COUSCOUS!! En laat weten hoe die was! Doe bij uw couscous altijd een goei klont boter of scheut olijfolie en wa bouillon of gwn zout, hmmm kzen al jaloezzz)
  • Honing derover
  • Citroen derover
  • Geen zand derover want da zou echt ranzig zijn
  • Een zocht wit keezeke (ikke feta) derover frommelen
  • Grof gehakte nootjes strooien (of wat zaden en pitten of vervang door een vlezeken of viske naar keuze, ik ben gewoon ni zo vlezig, alleja tis te zeggen: ikzelf wel, maar ik éét ni zoveel vlees. Zelf heb ik wel vlees zuh, sava da's on point geen zorgen maken ik doe da ook ni alleja tis te zeggen ik probeer da zo weinig mogelijk te doen want vlezig is tenslotte zowel voor een goei tomat als voor mij wel gewoon de bedoeling denk ik, ondanks de vele mensen op de social die vaak iets minder vlezig zijn dan mij ma ik denk dan altijd terug aan die goei tomat en hoe lekker die is. Vergeleek ik mij nu net met een tomat? Jup, full on dude.
  • En als ge verse dille hebt ook full on doen. Over de sla dan he, de dille doen.
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin