Pink Porridge Party

15-05-2020

Voor dit feest moet je enkel onderstaande elementen tesamen in een pannetje pleuren. hoeveelheden hangen helemaal af van wat jij lekker vindt: als je graag dikke pap hebt dan gebruik je wat minder vloeistof of als jenem graag lekker lopend hebt dan kan je minder havermout doen en meer juice, you get the picture. Maar die laatste optie, die gaat wel duchtig ten koste van de smeuigheid en zodoende ook van de heerlijkheid maar jouw hemel is de mijne niet en das maar goed ook want ik vind het sowieso allemaal al best druk zo hier dus ieder z'n dingetje lijkt me prima 👌🏼 

Dus, waar waren we, just we gingen een paar lekkere dingen samen in een pot pleuren

Sidenote

Ik houd wat aardbeitjes aan de kant om die er op het einde door te draaien, opgewarmd verliezen die liefies namelijk wel wat van hun smaak. En das sneu. Dus misschien moet ge die aarbeien er gewoon pas opt einde bijdoen. Wie weet? Ikke ni. Tis gewoon trial and error int leven guys, blijf zoeken wage lekker vindt! 😋

Ingrediënten

  • Havermout
  • Kokosroom
  • freezekes
  • Kardemom
  • Kaneel
  • Een zoetmaker om erdoor te doen of erover opt einde (ik deed Ahornsiroop opt einde)
  • Indien ge ni van smaakt houdt en de dingen graag plat en lopend hebt kunde er ook wat water of magere melk bijdoen.. 🙄
  • ik heb er ook een eitje bij gedaan, kvind da lekker, maakt het goe stevig, zoals ik de dingen dan wel weer graag heb.. 😏
  • citroen erover sproeien opt einde
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin