Bloem van een kool

13-05-2020

Deze florissante deerne maakte mij het leven zo ongelooflijk gemakkelijk dat ik in een fractie van een seconde overwoog lesbisch te worden. Om dan natuurlijk te beseffen dat een bloemkool geen vrouw is. Gevolgd door de realisatie dat ik bijzonder hetero ben. Waarna traag edoch HARD binnenkwam dat je geen relatie kunt hebben met een bloemkool. Orrr can you... 🤔 misschien wel met den deze, althans.. efkes 🤫

THIS IS HOW YOU DO IT (ME NEN BLOEMKOOL)

  • Oven op 180 voorverwarmen (werkelijk nog nooit andere graden gebruikt dan die echt heel benieuwd wat er gebeurd als ik da is om iets anders zet - stay tuned!)
  • bloemkool in dikke schijven snijden als ware het hamburgers - tip van @louisevdp top thanks 🙋🏼‍♀️
  • Olijfolie over 'sprenkelen' (ik guts de olie er eerder over maar wees gerust je elegante zelve en sprenkel zoals een prinsesje)
  • Kurkuma rijkelijk strooien als ware het rijstkorrels en de bloemkool uw beste vriendin die net getrouwd is
  • Rozemarijn plukken en zowa strooien
  • Honing shmeiren

Ik heb er kikkererwten en feta bij gegeten en had er graag ook sla bij gelegd als ik die had maar net zoals het leven en de portefeuille is de frigo niet altijd 'gevuld' zoals ge het had gewild. Verder kunde hier basically alles mee aanvangen omdage met dezelfe basis toch altijd iets anders eet. Snapte. Issa genius. 

VERVOLGENS

Een paar ideetjes om u op weg te helpen:

  • op een broodje leggen met sla, feta en kikkererwten (of hummus) psies nen hamburger dan! 🤤 (kan met majneis of ketchup of 'pikante ketchup' zoals ik sambal wel is durf noemen @lynkje i just keep 'm coming)
  • Bij een gebakken patatje (die legde gewoon mee in de ovenschaal, easy does it babe)
  • Met een stukske vleus of vis eten
  • of me een lekker sappig noodleke
  • Met quinoa of bulgur als ge een hippe vogel zijt
  • Met couscous, yoghurtdressingske en een goei merguez worstje hmmm ja da ga ik volgende keer doen!!
  • Op de stoeprand van uw buurvrouw leggen bij wijze van 'coronakusje'
  • Soit: alles kan alles mag (zolang ge niemand schaadt) ge moet gewoon zoeken wage zelf lekker vindt want: weten wage lekker vindt, thát's where the magic happens niwaar boys n gurls 😏 BOEM!! GA HEEN EN GENIET
  • Namastepel 🙏🏼
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin