Enkeltje zwammerdam

17-04-2020

Hooooow jackies, houdu vast aan de takken van de bomen want hier gade nog serieus van dromen: een pastake me oesterzwammekes en groene aspergekens, veuuuul parmezaanse kaas (ik blééf der maar bij doen, so savoury hmmmm cheese) en een likje citroen. Bel mij van op uw wolkske om mij te bedanken of stuur een sms, ook prima. 

Ingrediënten

  • Oesterzwemmekes (kunnen ook andere champies zijn maar tis wel de moeite deze rakkers te scoren als ge de tijd en kansen en middelen hebt enzo)
  • Groen aspergekens (hele, or if you like to focus on the tip, no judgement)
  • Uwe lievelingspasta
  • En ik heb deze lolbroeken op wat frisse sla gelegd omdat ik geen zin had in KEIVEEL PASTA én geen zin had in ALLEEN MAAR GROENTE maahaaar, niks houdt u tegen om voor een driedubbele portie pasta te gaan en de sla voor uw konijn of de paashaas te laten. Die ondertussen allicht op de social aant uitpakken is met alle excersize datie aant doen is 'postpasen' getting rid of his easterbelly and getting ready for his 'summerbody' blablabla fuck you paashaas echt waar laat mij met rust.

Stappenplan

  • Asperges eerst beetje stomen of koken of gewoon gelijk in de pan als ge geen geduld hebt zoals mij (maak ze dan wat kleiner). 
  • Daarna de zwammies in de pan (die moeten ni zo lang anders worden die rubberish) samen met alle kruiden 
  • En dan BERGEN parmezaanse kaas dabai en kees is weeral kleer

Seasoning

  • Fishsauce
  • Soyasaus
  • Rozemarijn
  • Nigellazaad (kan zonder heb da ook nog maar pas in mijn leven en dervoor ging het ook best lekker allemaal dus kijk)
  • Ik heb sezchuan peper gebruikt omda ik die net vandaag heb gekregen van een vriend dus ik wiu daar absoluut iets mee maken maar ni iedereen heeft zo'n gepeperde vrienden neem ik aan dus kan gerust ook me gewone peper werken
  • Citroensap (opt einde)
  • Eventueel opt einde nog wa grof zeezout maar: voorzichtig met het zout want soya en fishsauce nemen al veul van die rol op zich en they like the attention, zeker samen zijn die echt zo van 'weuuuheuuuw look at meee we so salteeey' 🙄
  • Aftoppen met beeeeeeeetje kurkuma, om die aardtonen in de champis klein beetje cachet te geven
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin