De wrap is te krap-wrap

11-06-2020

I don't know about yours, ma mijne wrap is AL-TIJD te krap. Een reden waarom ik die ni graag in prefab koop want da zijn zo van die slappe, halfgevulde slurfkes deeg waar den deze ni mee heeft gegeten. En dan bedoel ik ni per se qua hoeveelheid maar vooral qua 'smaakheid'. Als ik gewoon deeg zou willen eten dan koop ik zelf wel een bol deeg om op te kauwen! Soit.

Voor deze sappige dikzak heb ik heel simpel: twee bestaande restjes uit mijn frigo op elkaar gestapeld en klaar was deze kees. Ik zal kort toelichten welke resten er bij mij precies tussen lagen, maar ik wil jullie vooral inspireren om jullie eigen restjes samen te brengen, in slechts één zachte rol!

Wrap & roll

  • een restje van een komkommerslaatje met komijn, citroen, olijfolie en rode wijn azijn
  • Een restje van gemarineerde tonijn met sojasaus, sesamolie, Sriracha, citroen, sesamzaadjes en nigellazeaadjes
  • Blaadjes sla voor de vulling want da was er nog ni genoeg 🙄

INSPIREER MIJ & ELKAAR EN LAAT IN DE COMMENTS WETEN WAT ER BIJ JULLIE IN DE FLAP IS GEROLD!!

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin