Maten makkers maatjes

16-06-2020

MAATJES SEIZOEN IS GEOPEND!!

En die vrolijke vrienden kan ik als halve Hollander best wel appreciëren! Maar als een volwaardige Nederlander die viskes gewoon zo naar binnen slurpen, da's dan weer iets minder mijn ding. Daarom heb ik er een knapperig slaatje van gemaakt, dat je trouwens ook op een broodje of toosje kan leggen. Simpel, fris en healthy AF:

Dat doe je zo:

  • fijn gesneden stukjes Selder
  • Fijn gesneden stukjes Appel
  • Fijn gesneden uitjes (eventueel pijlajuin zoals ik omdat ik geen ui had, maar sjalotje, rode ui, gewone witte ui, ... kan allemaal!)
  • venkelzaad (beetje, ni teveel)
  • Verse Munt gesnipperd
  • Sap van een dikke halve citroen
  • azijn (appel of wijn ofzo)
  • Pezo
  • Zat er hier ni bij ma had er ongetwijfeld leuk bij gestaan: rode biet!!
  • Voila, easy does it guys. Lottet smaken!

TAG HIERONDER EERST UW LIEVELINGSMAAT ME WIE GIJ WEL IS EEN GLIBBERIG VISKE WILT SLURPEN LEKKER JA ZO IK ZIE U WEL GOE BEZIG!!

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin