Broodje (pr)ei

14-04-2020

Over den deze ga ik ni te pompeus doen: dit is géén trip naar de hemel of ander exotisch oord. Dit is gewoon een broodje prei en ei - het moet niet altijd wauw geweldig omg dit omg dat zijn. Ik ben tenslotte ook maar gewoon een mens zoals jou en koken is net zoals het leven: soms top, soms ni zo top. En vandaag is gewoon ni zo top en ik ga me ni anders voordoen dan ik ben weet je ik ben vandaag gewoon een heuuul doorsnee saai onspectaculair broodje. Met prei, en ei. Dus...

De reden 'echter' (beetje pompeus aant doen after all) waarom ik 'm toch deel, want ik hoor jullie al denken van 'heu bol dan af me uw stom broodje grapjas' maar het leuke is hier wél de ontdekking van het 'format', dat je op andere broodjes en ingrediënten kan toepassen en wat ik jullie dus tóch graag mee wou geven. Vandaar: 

Simpel, toch? En vermenigvuldigbaar en toepasbaar op jouw lievelingsen! En last but not least: ik ben wel fan van hoe ik de prei heb gekruid, die vriend werd door ondergetekende namelijk in de pan gebakken met honing, citroen, pezoooo! Easy brrrrreazy yet very lekkerrrr 😋

Ingrediënten

  • broodje
  • eitje (zacht of KEIHARD koken of omeletje zoals ik heb gedaan maar ge moet mij ni nadoen gewoon omda ik supercool lijk want zoals ge ziet ik ben echt ni altijd supercool ik maak ook gewoon ei op dinsdag ik ben echt heel normaal voor de rest net zoals jou en zoals eigenlijk in wezen iedereen, zelfs trump denk ik soms maar dan denk ik ook vaak al snel goh hij misschien toch net iets minder normaal ofzo maar dan weer denk ik tjah we zijn wel allemaal mens, de ene al wat bozer en oranjener dan de ander maar moetje dat dan veroordelen? Ik weet het niet. Moeilijk, tis ne moeilijke.)

  • Berg warme groentjes uit de pan op voorgenoemde droppen (of omgekeerd, wat jij wil!)

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin