✨ Mountain momma ✨

10-05-2020

OPGEPAST! Niet voor veroordelende eters: er zit tonijn op en ik weet dat dat scheve boel is maar ik ben ook soms scheve boel en het leven ook en als we gewoon effe allemaal af en toe scheve boel mogen zijn dan .. kweni wat dan oke ik ben ook maar gewoon een mens die vandaag meer goesting had in tonijn dan in de onderdrukking van die goesting SORRY OKE SORRY!

Dit broodje is dan ook een ode aan alle moederfiguren die KEIHARD hun best doen om hun kinderen niet naar de janollen te werken door altijd de beste moeder te willen zijn en geen fouten te maken en van die onzin waarvan we allemaal goe genoeg weten dat het compleet onmogelijke onzin is. Doe het vandaag is ne keer NI just, NI zoals het moet, laat het lekker hangen. En geniet ervan.

Vier het leven, vier uzelf, vier uw fouten die u brachten tot waar ge vandaag zijt en vier de moederfiguren in uw leven niet omwille van hun feilloosheid maar omwille van hun fouten, die u mee hebben gemaakt tot wie gij zijt vandaag en u leerden wage zeker NI moest doen - tis dankzij hun fouten da gij ze vandaag ni meer moet maken. Vier dus die moedige voorhoede, de avant-gardisten van ons levenspad en de Columbussen van onze trauma's, die de weg voor ons hebben vrijgemaakt.

En vier de moeder in uzelf, die ge hebt gevonden toen uw eigen moeder er niet kon zijn. Om welke reden dan ook. En vier al die andere moederfiguren, die in uw vrienden en in de moeders van uw vrienden schuilen. De moederfiguren in uw opa en oma, in uw lievelingspersonage, in uw leraar of in uw coach en in uw man of in uw vrouw.

Ik denk aan en dank bij deze alle moeders die mij omringen en die mij en mijn leven mee vorm en richting hebben gegeven, die mij van het padje zagen gaan en mij er weer op hielpen.

Merci mamzies, jullie weten ongetwijfeld wie jullie zijn 💕

  • Toost
  • Tonijn
  • Ricotta (of cottage cheese, yoghurt, platte kaas, mayonaise,
  • Wasabi (of mosterd, mierikswortel, gewoon peper, Sriracha of sambal kan zelfs ook)
  • Sjalotje (of pijpajuin, rode of gewone ajuin
  • knijpke in de citroen
  • Augurkske
  • Zout
  • Zacht gekookt eitje
  • Cresson
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin